Logo | Identyfikacja wizualna

Wizerunek firmy jest częścią składową tożsamości firmy, to zbiór wszystkich wyobrażeń, jakie firma wywołuje u swoich odbiorców. Aby skutecznie stworzyć wizerunek, firma powinna pomyśleć o wyborze odpowiedniego logo, dostosowanej do swoich potrzeb kolorystyki, odpowiedniej jakości graficznej – atrakcyjnej i czytelnej, utrzymanej w ramach spójnej linii wizualnej elementów graficznych pojawiających się w materiałach reklamowych. Bardzo częstym przykładem zastosowania unowocześnienia wizerunku jest modernizacja i modyfikacja kształtu logo – symbolu firmowego.

Zastosowanie i spójne powielanie logotypu w określonej identyfikacji środowiska kolorystycznego zarówno w system CMYK, PANTONE jak i RGB, określenie typografii na różnorodnych materiałach reklamowych – teczki firmowe, wizytówki, foldery reklamowe, katalogi, ulotki, plakaty, kalendarze ścienne i biurkowe czy publikacje – identyfikują Firmę na rynku.

Opracowanie serii logotypów dla Parków Krajobrazowych Województwa Kujawsko-Pomorskiego